De organisatie

vrijdag 31 december 2010

Nog een maand!

Jambo!

Binnen een maand is het zo ver,het vertrek naar Kenia, Ukunda.
Het begin van mijn stage in de kleuterklassen van rainbow 4 kids. 

Om te beginnen wil ik iedereen al bedanken om te komen eten op de spaghettidag! Het was een groot succes.  Wat we met dat geld gaan doen kan je hier binnenkort lezen.

Asante sana!


Hieronder al enkele plaatjes:


                                                                  
                                                                     Kenia!














Het dorpje


De school


 


Onze woning
                                                                    

7 opmerkingen:

  1. KARIBU....WELKOM... We zullen samen met het rainbow4kids-team in België en Kenia ervoor zorgen dat je bij je terugkomst helemaal anders tegen de dingen zult aankijken. mama rainbow

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er knap uit he maatje ! Ik zal me er is op abonneren dat ik u mooi kan volgen ... kus en doet dat goed daar he

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Merci Filipken! Kzie er al enorm hene uit!
    Post mar regelmatig iets he! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hela Lise en Lies!

    Hier een berichtje van jullie muzische medestudenten. We vroegen ons af hoe het daar met jullie is? Zijn jullie goed aangekomen? Hoe is het daar tussen de negertjes?

    Hier is het wel leuk op ons muzische drie daagse, we hebben ons al erg hard uitgeleefd!

    Dikke muzische groeten,

    3 BAKO B

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Lise!
    Hoe zit dat daar in Kenia? Is het veel aanpassen geblazen of valt dat al bij al nogal mee? Hoe zijn de mensen van het dorpke?
    Ik ben echt benieuwd hoe het daar allemaal verloopt en hopelijk valt het allemaal heel goed mee voor u, maar dat zal zeker en vast geen probleem zijn he?! :D

    Tot het volgende berichtje!!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jambo jambo, ik ben Hilde van het Rainbow4kids team, en ben nog maar 5 dagen terug thuis van een zalige periode Kenia in en om de school en mama Rainbow.Laat alles op jullie afkomen, kijk en voel en ruik en beleef, het is Afrika, laat al je westerse principes varen, en leer vooral veel bij!! Kijk de mensen in hun ogen, zie hun lacht, en luister naar hun eenvoud... Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Lise
    Dit had je zeker niet verwacht hé?
    Over de ondertussen niet meer bestaande haag heb ik vernomen waar je bent. Natuurlijk kwam ik uit de lucht gevallen. Niet verwacht van het kleine meisje dat in 1990 met mij alle dagen aan kippenkijken deed.
    Congratulations! Erg moedig van je. Ik zou het u nooit nagedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen